ثبت شرکت حمل و نقل هوایی


شرکت حمل و نقل هوایی برای نقل و انتقال کالاها از طریق کانال هوایی اقدام می کند. این نوع شرکت ها به دو شکل چارتر و بازرگانی عمل می کنند. اولین شرکت حمل و نقل هوایی در سال ۱۹۱۱ شکل گرفت. در آن زمان برای ارسال مراسلات پستی از هواپیما استفاده می شود.
از آنجا که در نقل و انتقالات هوایی، کالاها در مدت زمان کوتاه جابجا می شدند، به زودی با استقبال زیادی مواجه شدند. در حال حاضر بخشی مهمی از صادرات و واردات کشورها به شرکت های حمل و نقل هوایی سپرده می شود. ضمن اینکه در این شرکت ها به دلیل مدیریت جدی و کنترل هایی که صورت می گیرد، امنیت نقل و انتقالات کالا تضمین می شود.

ثبت شرکت حمل و نقل هوایی
ثبت شرکت های حمل و نقل هوایی
شرکت های حمل و نقل هوایی نیز همانند سایر شرکت ها باید به ثبت برسند. اما نحوه ثبت این نوع شرکت ها به شرح زیر می باشد:

۱- شرایط عمومی ثبت شرکت حمل و نقل هوایی
– متقاضی ثبت شرکت حمل و نقل هوایی باید به دین اسلام یا یکی از ادیان الهی قید شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، پایبند باشند.
– متقاضیان ثبت این نوع شرکت ها نباید محکومیت جزایی یا سوء سابقه داشته باشند.
– متقاضی ثبت شرکت حمل و نقل هوایی باید از تجهیزات، امکانات و سرمایه کافی برای راه اندازی شرکت برخوردار باشد. تشخیص این امر بر عهده شورای عالی هواپیمایی کشوری می باشد. برای تشکیل این نوع شرکت ها داشتن، حداقل دو میلیارد ریال سرمایه نقدی الزامی است.

۲- شرایط مدیرعامل شرکت یا مدیرعامل اجرایی موسسه
– مدیر عامل شرکت حمل و نقل هوایی باید تابعیت جمهوری اسلامی ایران داشته باشد.
– حداقل سن برای ثبت این نوع شرکت، ۲۵ سال می باشد.
– داشتن کارت پایان خدمت نظام وظیفه و یا معافیت دائم برای مردان الزامی است.
– متقاضی ثبت شرکت حمل و نقل هوایی باید دارای صلاحیت امنیتی و سیاسی باشد.
– متقاضی ثبت این نوع شرکت باید به یکی از زبان‌های رایج ایکائو و ترجیحاً زبان انگلیسی تسلط داشته باشد.

مدارک لازم برای ثبت شرکت حمل و نقل هوایی
– ارائه سه نسخه فرم درخواست ثبت شرکت حمل و نقل هوایی
– ارائه چهار قطعه عکس ۳*۴ و همچنین پنج قطعه عکس ۴*۶
– ارائه دو سری کپی برابر اصل مدارک شناسایی شامل شناسنامه، کارت ملی و کارت پایان خدمات یا معافیت از خدمت
– ارائه کپی برابر اصل از آخرین مدرک تحصیلی متقاضی
– ارائه کپی برابر اصل گذرنامه متقاضی و همسر از صفحات ۲ تا ۹ یک‌سری (الزامی نیست و در صورت داشتن، متقاضی می تواند ارائه دهد).
– ارائه کپی برابر اصل مدرک ایثارگری در صورت داشتن
– ارائه گواهی عدم اعتیاد به مواد مخدر و گواهی عدم سوء پیشینه
– دو نسخه اساسنامه مورد تصویب شرکت حمل و نقل هوایی
– پرداخت کلیه سرمایه شرکت طبق اساسنامه شرکت
– ارائه صورتجلسه اولین هیات مدیره مبنی بر انتخاب رئیس، نایب رئیس و منشی هیات مدیره شرکت حمل و نقل هوایی

تغییر قالب قانونی شرکت ها

تغییر قالب قانونی شرکت ها به چه نحوی صورت میگیرد ؟ شرکت ها می توانند به صورت قانونی قالب عوض کنند و  برای تبدیل باید شکل و قالب شرکت جدید به طور کامل رعایت شود

تبدیل شرکت غیر تجاری به تجاری
شرکت های غیرتجاری به آن دسته از موسساتی گفته می شود که با هدف های غیراقتصادی و بیشتر با موضوعات فرهنگی، مدنی و … تشکیل می شوند. اما ممکن است هیات مدیره‎ی این نوع شرکت ها پس از مدتی تصمیم به تغییر موضوع و قالب شرکت بگیرند. شرکت ها می توانند به صورت قانونی قالب عوض کنند و به همین ترتیب، شرکت های غیرتجاری به شرکت های تجاری تبدیل شوند. در این صورت هیات مدیره این نوع شرکت ها باید موارد زیر را مد نظر قرار دهند :

بقای شخصیت حقوقی شرکت
شرکت های غیرتجاری می توانند به شرکت تجاری تبدیل شوند، در عین حال می توانند شخصیت حقوقی خود را نیز حفظ کنند. این امر برای شرکت و یا دولت در برگیرنده مجموعه ای از امتیازات است. در صورتی که دولت برای تاسیس شرکت های جدید امتیازات مالیاتی در نظر بگیرد (برای مثال آنها را از پرداخت یک سال سود مالیات معاف کند)، تنها شرکت هایی می توانند از این امتیاز بهره مند شود که موضوع آنها تغییر نکرده باشد. حال اگر یک شرکت غیرتجاری به شرکت تجاری تبدیل شده باشد، مشمول این امتیاز نمی شود.
از سوی دیگر شرکتی که از موضوع غیرتجاری به موضوع تجاری تبدیل شده است، به دلیل اینکه پیشتر شخصیت حقوقی آن در اداره ثبت شرکت ها ثبت شده است، نیاز به ثبت و پرداخت هزینه ها و تعرفه های مجدد ندارد.

 

تغییر قالب قانونی شرکت ها

 

دریافت جواز تبدیل شرکت
مدیران شرکت های غیرتجاری که قصد تبدیل شرکت خود به یک شرکت تجاری را دارند، باید تغییرات صورت گرفته را مطابق با قانون انجام دهند. همچنین باید مجوز این تغییرات از سوی مرجع حقوقی صادر شده باشد. در حقوق فرانسه تنها شرکت های غیرتجاری می توانند به شرکت تجاری تبدیل شوند. اما اگر در شرکتنامه چیز دیگری مقرر شده باشد، امکان تغییر شرکت وجود ندارد. اما در حقوق ایران، هیچ قاعده ای در این زمینه پیش بینی نشده است و در این قانون شرکت تضامنی می تواند به شرکت سهامی، شرکت سهامی خاص به عام و شرکت نسبی به شرکت سهامی تبدیل شود.
اما در رابطه با تبدیل شرکت های غیرتجاری به شرکت های تجاری لازم است تا رضایت تمامی شرکا جلب شده باشد. زیرا با تبدیل شرکت، شرکا باید مجموعه ای از مسئولیت ها را بر عهده بگیرند که در صورت نارضایتی مشکلات دیگری برای شرکت ایجاد می شود. بنابراین اگر با رضایت تمامی شرکا، تصمیم بر تغییر شرکت از غیرتجاری بر تجاری گرفته شود، بدون اینکه شخصیت حقوقی شرکت تغییر کند، مخالف با قانون نیست.

شرایط تبدیل صحیح شرکت های غیرتجاری به تجاری
برای تبدیل شرکت های غیرتجاری به شرکت های تجاری باید شکل و قالب شرکت جدید به طور کامل رعایت شود. برای مثال اگر شرکت غیرتجاری به یک شرکت سهامی خاص تبدیل می شود، باید تمامی مقررات مربوط به شرکت های سهامی خاص در مورد آن رعایت شود. به همین صورت هر نوع شرکت تجاری که هدف تغییر قرار گرفته است، باید پیاده سازی شود. در عین حال شرکت غیرتجاری که به تجاری تبدیل شده است، همچنان در مقابل اشخاص ثالث مکلف به پاسخگویی می باشد.

تفاوت و تشابه شرکت‎های نسبی و تضامنی

تفاوت و تشابه شرکت‎های نسبی و تضامنی در چیست ؟ شرکت نسبی و تضامنی زمانی تشکیل می‌شود که تمام سرمایه نقدی و سهم شراکتهای غیر نقدی تایید شده باشد.
۱- شرکت تضامنی
شرکت تضامنی برای فعالیت‎های تجاری با عقد قرارداد بین دو یا چند نفر بسته می‌شود. این نوع شرکت اگر دچار بدهی شود، شرکا موظف به پرداخت بدهی‎ها هستند و تا زمانی که خسارات وارده به شرکت جبران نشود، امکان تقسیم سود میان اعضا وجود ندارد.

اصول شرکت تضامنی
مسئولیت تضامنی شرکاء
غیرقابل نقل و انتقال بودن سهم‌ شراکت
تصریح به شرکت تضامنی در نام شرکت
نحوه تشکیل شرکت تضامنی‌
تشکیل شرکت تضامنی شرکاء باید شرکت‌نامه را تنظیم و امضاء نمایند که حدود مشارکت، وظایف، اختیارات و حقوق هر یک از اعضا در آن مشخص شده است. شرکت‌نامه باید به ثبت برسد و غیر از این سند مزبور در هیچ یک از محاکم پذیرفته نخواهد شد.

۲-  شرکت نسبی
طبق ماده ۱۸۶۳ قانون تجارت شرکت نسبی عبارت است از شرکتی که برای امور تجارتی اسم مخصوصی بین دو یا چند نفر تشکیل و مسئولیت هر یک از شرکاء به نسبت سرمایه‎ای که در شرکت گذاشته شده است، مشخص می‌گردد.

تشکیل شرکت نسبی
شرکت با تنظیم شرکتنامه، انعقاد عقد آن و پرداخت تمام سرمایه تاسیس می‌شود و تا زمانی که تمام سرمایه پرداخت نشده باشد، شرکت تشکیل نمی شود. سرمایه شرکت نسبی می‌تواند بصورت نقدی و یا غیر نقدی باشد ولی به هر حال سهم شراکت نقدی باید در حین شروع شرکت پرداخت و سهم الشرکه غیر نقدی که ممکن است جنس،کارخانه، اتومبیل و … باشد، باید به اطلاع تمام شرکاء رسیده و تقویم و تسلیم شود.

 

تفاوت و تشابه شرکت‎های نسبی و تضامنی

 

اداره شرکت نسبی
اداره شرکت نسبی عموماً توسط شرکا صورت می‌گیرد اما گاهی نیز مدیر از خارج انتخاب می‌شود و عده آنها ممکن است یک یا چند نفر باشد. حدود و اختیار مدیر شرکت در اساسنامه تصریح می‌گردد. اقدامات مدیران در اموری که اختیار ندارند برای شرکت الزام آور نیست و اگر در اثر چنین عملی خسارتی متوجه شرکت شود مسئولیت آن بر عهده خود فرد خواهد بود. اما اگر در اثر اقدامات عادی مدیر که در حیطه اختیارات اوست، شرکت متضرر شود، هیچ مسئولیتی متوجه مدیر نخواهد بود.

۳- تشابه شرکت‎های نسبی و تضامنی
بر طبق مواد  185 و  189 قانون تجارت می‎توان به این نکته پی برد که شرکت نسبی با شرکت تضامنی دارای نقاط مشترک زیادی است از آن جمله :

شرکت نسبی  و تضامنی زمانی تشکیل می‌شود که تمام سرمایه نقدی و سهم شراکتهای غیر نقدی تایید شده باشد.
در شرکت نسبی نیز همچون شرکت تضامنی منافع به نسبت سهم شراکت بین شرکا تقسیم می‌شود، مگر آنکه شرکتنامه غیر از این ترتیب را در نظر گرفته باشد.
در هر دو شرکت نسبی و تضامنی شرکا باید حداقل یک نفر را از میان خود یا از خارج به سِمت مدیری تعیین کنند.
در شرکت نسبی نیز همچون شرکت تضامنی، اگر سهم شراکت یک یا چند نفر از شرکا غیرنقدی باشد باید به تمام شرکا اعلام شود.
در هر دو شرکت نسبی و شرکت تضامنی  بدون رضایت تمام شرکا، نمی‏توانند سهم شراکت خود را به دیگری منتقل کنند.
موارد انحلال شرکت نسبی و شرکت تضامنی، تبدیل شرکت، تغییر شریک (بر اثر خروج، فوت یا محجوریت یکی از شرکا) و ادامه حیات شرکت به یک شکل می‌باشد.
۴- تفاوت شرکت‎های تضامنی و نسبی
در شرکت تضامنی شرکاء در مقابل طلبکاران متضامناً مسئول پرداخت قروض شرکت هستند در حالی که در شرکت نسبی بر اساس ماده ۱۸۶ «اگر دارائی شرکت نسبی برای ادای تمام قروض شرکت کافی نباشد هر یک از شرکاء به نسبت سرمایه‎ای که در شرکت داشته مسئول تادیه قروض شرکت است» برای مثال شرکتی که بین چهار نفر تشکیل می‌شود که اولی نصف سرمایه آن را پرداخته و دومی ربع آنها و دو نفر باقی مانده بطور مساوری ربع دیگر را. اگر قروض شرکت بیش از سرمایه آن باشد، شریک اول نصف قروض و دومی یک ربع آن و دو نفر دیگر هر یک، یک هشتم بدهی را باید بپردازند.

در شرکت نسبی ، برای اسم شرکت باید نام شریک یا شرکا قید و اسم‎های مخفی تحت عنوان شرکاء و یا برادران ذکر شود. مانند شرکت نسبی حسین احمدی و شرکاء و یا شرکت نسبی امیدوار و پسران. این بر خلاف آن چیزی است که در شرکت تضامنی وجود دارد.

دلیل نیاز به مشاور مدیریتی

نوشته شده توسط
Aydin Abadani
دلایل نیاز به یک مشاور مدیریتی
بهمن ۲۱, ۱۳۹۵اخرین اخبار ۰
 
دلیل نیاز به مشاور مدیریتی

مشاور مدیریتی به فردی مجرب و آموزش دیده گفته می شود که می تواند در شرکت های خصوصی در زمینه ﺷـﻨﺎﺧﺖ و تحلیل مسایل سازمانی، ﭘﯿﺸﻨﻬﺎد راه ﺣﻞ و در صورت درخواست کارفرما، اجرای راهکارهای مفید عمل کند.

برخلاف تصور بسیاری از کسانی که برای راه اندازی شرکت اقدام می کنند، اداره یک شرکت تنها در پرسنل و مدیریت خلاصه نمی شود. بلکه وجود مناصب تخصصی دیگری هم لازم است تا بتوان شرکت را به بهترین شکل ممکن اداره کرد. از جمله این منصب ها باید به مشاور مدیریتی اشاره کرد. در واقع مشاور مدیریتی به فردی مجرب و آموزش دیده گفته می شود که می تواند در شرکت های خصوصی در زمینه ﺷـﻨﺎﺧﺖ و تحلیل مسایل سازمانی، ﭘﯿﺸﻨﻬﺎد راه ﺣﻞ و در صورت درخواست کارفرما، اجرای راهکارهای مفید عمل کند.

مسئولیت های مشاور مدیریتی

از جمله مسئولیت ها و وظایفی که بر عهده مشاور مدیریتی است می توان به انجام تکنیک های تحلیلی، پیاده سازی تکنولوژی، تعیین و ترکیب بهترین تجارب، مدیریت تغییر و تحول، توسعه استراتژی و مهارت های کارکنان و مدیران و … اشاره کرد. در واقع مشاور مدیریتی می تواند شرکت را برای بهبود عملکرد عملیاتی و در نتیجه عملکرد مالی کمک کند. این منصب برای تحلیل مسائل روز مربوط به کسب و کار ضرورت دارد.

اهداف مشاور مدیریتی

مشاوره مدیریتی با هدف کمک به مدیران و کارکنان انجام می شود. به این معنا که با کمک به کارکنان و مدیران شرکت موجب افزایش اعتماد به نفس در آنها می شود و در عین حال تفاهم و اثربخشی آنها را پرورش می دهد. مشکلات و تمامی کارهایی که از عهده کارکنان خارج است، با کمک مشاور مدیریت قابل حل است. از سوی دیگر مشاور مدیریتی می تواند وظایف و مسئولیت های مدیران را برای آنها مشخص کند. در این صورت مدیران با شناخت بهترین راه ها، تلاش بیشتری برای پیشبرد اهداف شرکت می کنند.
از جمله فعالیت هایی که مشاور مدیریتی برای عملکرد بهتر سازمان انجام می دهد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مشاوره و راهنمایی کارکنان و مدیران
رفع سوء تفاهمات و حل مشکلات پیش رو
افزایش و بهبود انگیزه های شخصی در کارکنان
ارائه فرصت های جدید در مقابل مدیران
رفع نگرانی و مشکلات روحی و روانی در شرکت
برگزاری جلسات مشاوره و راهنمایی برای مدیران و کارکنان شرکت
توضیح و ارائه روشهای گسترش کارهای گروهی
ارائه آگاهی های مورد نیز برای عملکرد بهتر سازمان
کمک کردن به کارکنان به منظور سازگار کردن خود با استانداردها و قوانین سازمانی
ترغیب و تشویق کارکنان به منطور افزایش کارایی و انجام بهتر وظایف و مسئولیت ها
ویژگی های مشاور مدیریتی
برای اینکه مشاور مدیریتی بتواند به نحو بهتری به وظایف خود عمل کند، لازم است تا از ویژگی های زیر برخوردار باشد:

توانایی برقرار کردن ارتباط با کارکنان و مدیران
داشتن رفتار دوستانه و محترمانه با مدیران و کارکنان
داشتن اطلاعات کافی در مورد امور شرکت و اشراف بر تمامی مشکلات احتمالی
داشتن مهارت و تخصص کافی در زمینه مشاوره
توانایی اقناع کارکنان و مدیران در زمان مواجه شدن با مشکلات
داشتن تجربه و آمادگی کامل برای ارائه مشاوره به مدیران و کارکنان
رفتار مدیران در مقابل مشاور مدیریتی
تنها مشاور مدیریتی نیست که موجب پیشرفت و توسعه عملکرد شرکت می شود. بلکه مدیران هم وظایفی را در مقابل مشاور مدیریتی بر عهده دارند که به عملکرد بهتر آنها کمک می کند. از جمله این وظایف می توان موارد زیر را نام برد:

مسئولیت پذیری و قبول انتقادات و توصیه های مشاور مدیریتی
توانایی تصمیم گیری در کوتاه ترین زمان ممکن
شناخت خود و تلاش برای کنار گذاشتن نواقص و عیوب
توانایی اجرای مشاوره ها و توصیه های مشاور مدیریتی در جهت سازماندهی شرکت
توانایی گسترش حس مسئولیت پذیری در پرسنل شرکت
 انجام وظایف و مسئولیت ها مربوط به خود
محدودیتهای مدیران در مشاور مدیریتی
با وجود نقش و تاثیری که مشاور مدیریتی در عملکرد بهتر شرکت دارد، اما برخی محدودیت ها نیز در مقابل او قرار می گیرد که از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تغییرات سریع در شرکت
وجود مشکلات شخصی در میان کارکنان که تمایلی برای ذکر آنها در نزد مشاور مدیریتی را ندارند.
داشتن اطلاعات کافی در رابطه با تمامی قسمت های شرکت
نداشتن توانایی حل تمامی مشکلات موجود در شرکت
تضاد و یا تفاوت تئوریکی با مدیران و کارکنان شرکت
عوامل موفقیت یک شرکت

سالانه شرکت های زیادی در اداره ثبت شرکت ها، به ثبت می رسد. اما تنها تعداد معدودی از آنها موفق به ادامه حیات می شوند. موفقیت یک شرکت مستلزم عوامل زیادی است

توجه به عوامل دخیل در شرکت
برای موفقیت و اداره بهتر یک شرکت باید امور مربوط به تجزیه و تحلیل کیفی الگوهای تجاری، مزیت رقابتی، مدیریت و حاکمیت سازمانی یک شرکت به خوبی انجام شود. از جمله امور دخیل در شرکت می توان به مواردی از جمله راه های درآمدزایی شرکت، امور رقابتی شرکت، تصمیم گیرندگان شرکت، نحوه رفتار سهامداران و مدیران شرکت و …. اشاره کرد که مسیر موفقیت شرکت را هموار می کنند. زمانی که اطلاعات شرکت صحیح و دقیق باشد، مدیران می توانند راه های پیش روی خود را بهتر ببینند.

ثبت شرکت ها

توجه به نقاط غیرملموس در شرکت
مدیران توانا برای اداره بهتر شرکت ابتدا براساس مدل مدیریت استراتژیک (SWOT) به بررسی نقاط قوت، ضعف، فرصت ها و تهدیدهای شرکت می پردازند. این مدل می تواند آنها را نسبت به نقاط غیرملموس شرکت آگاه تر کند. در اداره یک شرکت یا سازمان عوامل کلیدی متعددی دخیل هستند که قابل مشاهده نیستند و به عبارتی غیرملموس هستند. مدل مدیریت استراتژیک راه های شناخت این عوامل را در اختیار مدیران شرکت ها قرار می دهد. با استفاده از این مدل شرکت می تواند رضایت تامین کنندگان سرمایه و مشتریان را جلب کند. در این صورت قیمت سهام شرکت افزایش می یابد و در نتیجه تمامی عوامل دخیل در شرکت از سود حاصل بهره مند می شوند.
جلب رضایتمندی کارمندان
یک شرکت برای اینکه بتواند رضایت کارمندان و پرسنل را جلب کند، لازم است تا ابتدا نیازهای مالی آنها را برآورده کند. به این معنا که تمامی پرسنل ابتدا برای برآورده شدن نیازهای مالی به استخدام شرکت درآورده می شوند و سپس باید به نیازهای روحی و روانی آنها توجه شود. محیط شرکت باید آرام باشد. به طوری که موجب اضطراب و استرس کارکنان نشود. در این صورت پرسنل با رضایت کامل مسئولیت ها و وظایف خود را بر عهده می گیرند. این کار باعث افزایش راندمان کاری شرکت می شود.

رضایتمندی تامین کنندگان سرمایه شرکت
کسانی که در تامین سرمایه شرکت سهیم هستند، باید از عملکرد شرکت رضایت کافی داشته باشند. مدیران شرکت باید نسبت به تامین کنندگان سرمایه شرکت متعهد باشند. این افراد ممکن است از طریق پذیره نویسی در شرکت های سهامی عامل در سرمایه گذاری سهیم شده باشند و یا در ردیف سهامداران در شرکت های سهامی خاص باشند. اگر شرکت نتواند به تعهدات خود در مقابل سرمایه گذاران عمل کنند، مطمئنا پس از مدتی آنها سرمایه خود را از شرکت خارج می کنند که این کار به ضرر ادامه حیات شرکت خواهد بود.

جلب رضایتمندی مشتریان
مشتریان به عنوان خریداران محصولات و خدمات شرکت هستند که نقش اصلی را در افزایش میزان سود شرکت بر عهده دارند. حال تصور کنید هیچ رضایتی از عملکرد شرکت نداشته باشند. در این صورت شرکت با شکست مواجه می شود. اما اگر مدیران شرکت بتوانند از طریق به کارگیری راه حل های جدید و به روز، رضایت مشتریان را جلب کنند، مطمئنا در کار خود موفق خواهند شد. از جمله این راهکارها می توان به مواردی همچون به کارگیری تکنیک های جدید بازاریابی، افزایش کیفیت محصولات، قیمت گذاری متناسب با توان مشتریان، عرضه به موقع محصولات و … اشاره کرد.

توجه به رسالت کاری
شرکت های بزرگ و موفق طبق اصول مشخصی حرکت می کنند که از جمله این اصول می توان به مواردی همچون شناخت و تسلط کافی بر اهداف شرکت، خلاقیت در اداره امور شرکت، رعایت سلسه مراتب و هرم مدیریتی شرکت، توجه به روابط میان مشتریان و کارکنان و همچنین روابط میان کارکنان، داشتن برنامه و اهداف بلند مدت و … اشاره کرد. شرکت هایی که قصد دارند تا به شکل موفقیت آمیز به حیات خود ادامه دهند باید به این امور توجه ویژه داشته باشند.

واکنش سریع نسبت به تغییرات
همه شرکت های تجاری که می خواهند در دنیای رقابتی امروز موفق عمل کنند، باید نسبت به تغییراتی که در پیرامون رخ می دهد، واکنش سریع داشته باشند. انعطاف پذیری بالا یکی از مهمترین ویژگی های مدیران موفق است. در این صورت مدیران می توانند محصولات و خدمات خود را مطابق با میل مشتریان در بازار عرضه کنند.